Friday 2 December 2011

Talam dua muka (Y)

Hello. Ni aku nak cakap sikitlah bro :)
Kau tu depan kitaorang lain depan kitaorang lain. Wehh comeon lahhh !
Cuba jujur je, kalau tak suka kita orang pun tak apaaaa. Aku tak kisah! malah aku redha seh.
Aku jenis menerima orang benci benci. Peh lagi sukaaa aku \m/
alahaiiii bukan taknak contact ahh, cuma kau pun faham kan apa prob family kita sekarang ;)
Kau mcm tak tahu je, lagi kau nak tulis statement mcm ni,

"Time kakak ko senang..semua rapat,msg tanya kabar..time mcm nie satu msg pun aku xnmpk.."


Hahhh aku tersentuh lah sebagai adik, aku sedih juga. Aku sayang doe kakak aku :'(
Kau apaa tahu, ingat aku tak kisah pasal dia. aku bukan tak kisah! aku taknak ah semua ni berlaku.
Tak apaaa. lagi sekali aku terima. Allah maha adil. Kakak aku mmg tetap dekat hati even aku tak contact dia lagi. Hey, Thanks ya bro :'D salammmmmm!

#NOBODY PERFECT AND IT'S FACT! :')