Thursday 29 December 2011

Apakah rutin harian nadia?

Well hello :) my story about what i do everyday,
hari hari aku onlineeee, kot--' dan hari hari pegang phone, dan solat mula penuh! alhamdulilah
Fact, aku liat bangun subuhh wehh :'( ! hari hari korek hidung #maluu :> weh asal malu? mcm korang tak selalu jee, nipu ahh kalau tak buat hari hari :p hari hari gocippppppp, sonok what? SOMETIMES, wempitzzzzz! awwwss i loikeee! hari hari tgk tv, hari hari sebut i love you dekat ayzad :> cishhh ni baru betul betul boleh sengan weh haha sometimes aku terfikir, aku new post ni, ada ke orang nak baca pasal apa yang aku tulis? ada ke? eh ada ke? ada ke tak weh!? ahaha tapi seriously! aku tak kisah, blog ni untuk luahan hati sahaja, bukan nakk suruh orang baca ponngg. boringg lah kan :O ! dan rutin hari, tunggu diaa setiap malam balik tuition :/
habis bila dia dah balik asrama? mcm mana weh? :( well, inilah dugaan bercinta! nak jadi mcm dhiaa ! diaa redha  dgn apa yang berlaku. pak ahh, gila tabah dia dgn dugaan allah. im trying! trying and trying! dan sekarang aku tertoleh ke arah belakang dan sedang tgk adik aku pakai bedak sejuk -_- whatthehell? hitam jugakk aku tgk xD dan sedar tak sedar sekolah nak bukak dah :) duhaii spm pun nak dekat.
#wehh apa kena dgn semua ni, bukan rutin hari pongg kannn? sorry lari tajukkkk, sorry lahh! eh sorry lah? aduhh sorry haha k lah klah undur dulu salam ~